
دلتنگیم تمام نمیشود همین که فکر میکنم دیگر من و تو دیگر ما نخواهیم شد دلتنگم برای روزهای باتو بودن...تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !میدونی بن بست زندگی کجاست ؟جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن ...نبودن هیچگاه به تلخی فراموش کردن یک بودن نیست ...عادت می کنم :به داشتن چیزی و سپس نداشتنشبه بودن کسی و سپس به نبودنشتنها عادت می کنم ... اما فراموش نه !!!کاش می توانستم! ...
ادامه مطلب