
xa0 xa0 آدما میان و میرنxa0یه نفر ولی ... یادش تا همیشه میمونهxa0و تا آخر عمر هربار که حرف عشق بشهبه جز اون به یاد هیچکسی نمیفتی ... + کی گفته واسه اینکه اسم حستو عشق بذاری باید پیدا باشه بایدد بفهمه تا به تو...
ادامه مطلب
گفتـه بودمـــ به کســی عشـــق نخـــواهم ورزیـــد xa0 آمــدیّ و همـــه ی فرضیـــه ها ریخــت به هـــــم xa0 # عشـــق جــــانxa0 :) ...
ادامه مطلب